Administratiekantoor Bilancio is een dynamisch, onafhankelijk kantoor, gevestigd in Berkel en Rodenrijs. Met een persoonlijke, klantgerichte benadering richten wij ons voornamelijk op het verzorgen van uw financiële administratie.
Wij verlenen onze diensten sinds 2008, voornamelijk aan het Midden- en Kleinbedrijf (MKB), ZZP’ers, vennootschap onder firma's, besloten vennootschappen, verenigingen en stichtingen.
Startende ondernemers begeleiden en ondersteunen wij tijdens het starten van hun bedrijf. Denkt u hierbij, met name, aan begeleiding en ondersteuning gedurende het eerste jaar en, de jonge ondernemer, wegwijs te maken in de regelgeving waar starters mee te maken krijgen. De jaren erna staan wij u terzijde met deskundig advies met als doel uw resultaten te optimaliseren.
De kracht van ons kantoor is dat wij uw administratie adequaat kunnen verzorgen. Daar waar nodig bieden wij oplossingen voor uw problemen. Uw administratie wordt geautomatiseerd verwerkt met Informer Account. Dit is een zeer goed en modern administratieverwerkingsprogramma, dat zowel kan worden gebruikt onder Macintosh als onder Windows. Samen met u bepalen wij hoe de administratie moet worden ingericht, opgezet, worden verwerkt en beheerd.
Wij verlenen onze diensten zoveel mogelijk bij u, op locatie. Natuurlijk is het ook mogelijk uw administratie bij ons, op kantoor, te laten verzorgen. U kunt er ook voor kiezen uw administratie in eigen beheer te voeren onder onze begeleiding en ons advies. Door deze mogelijkheden biedt Administratiekantoor Bilancio flexibiliteit qua tijd- en werkplanning. Het leveren van maatwerk is één van onze speerpunten.
Wij geloven er in, dat twee méér weten dan één. Daarom hebben wij een goed samenwerkingsverband met andere administratiekantoren en specialisten in ons vak, mede om de continuïteit en kennis te waarborgen.